من می توانم با PKD کار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من می توانم با PKD کار

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ارثی شایع است که در آن تعدادی از کیست توسعه در درجه اول در کلیه ها و بیماران مبتلا به PKD برای زندگی است. بنابراین اگر آنها می توانند با PKD کار و یا فقط نگرانی خود را می شود نیست.

در مراحل اولیه، آنها هنوز هم می تواند کار و همچنین عموم مردم.

بیماری کلیه پلی کیستیک اتوزومال غالب معمولا به آرامی پیشرفت می کند. در مراحل اولیه، کیست های کلیوی هنوز در اندازه کوچک با کمتر از ظرفیت کلیه نگه داشته، بنابراین بیماران هیچ علائم یا نشانه های وجود ندارد. در این مورد، بیماران مبتلا به PKD هنوز هم می توانید انجام دهید ترین شغل مانند مردم عادی. اگر این بیماران می خواهید برای دریافت یک وضعیت سالم، اجتناب از کار زیاد و کار از کار سنگین.

در مرحله از مرحله و انتهای متوسط از PKD، بیماران باید انتخاب کنید برای کار با مراقبت.

دلیل این است که کیست های کلیوی پیشرفته مرحله PKD به اندازه کافی بزرگ است که شما به راحتی می توانید شکستن تبدیل شده اند. برخی از مشاغل شامل بسیاری از خمش یا کشش عمل است، بنابراین بیماران ممکن است نیاز به انتخاب کار خود را با دقت. به نظر از این، بیماران باید ورزشکار شغل، مربی تیم، رقصنده، کار فیزیکی، و غیره اجتناب کنند. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کار درست را انتخاب کنید، می توانید از ورزش منظم و یا کار در حد متوسط بهره مند شوند.

اگر بیماران مبتلا به PKD عفونت هماچوری و یا دستگاه ادراری باید کار را متوقف کند.

با رشد کیست های کلیوی، کیست های کلیوی PKD در معرض خطر پارگی هستند، بنابراین عفونت هماچوری و مجاری ادراری می توان به راحتی تولید می شود. در این مورد، بیماران همیشه توصیه می شود به استراحت در بستر بیشتر و جلوگیری از کار.

بالا یک مرور کلی از شغل برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است. اگر شما از PKD رنج می برند و می خواهند بدانند که چه کار برای شما بهتر است، شما می توانید یک دکتر آنلاین یا پست الکترونیک جزئیات enfermedad-renal@hotmail.com مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: